Voordeelchinees

Veelgestelde vragen

Bestellen
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bonnen kan inleveren? Zodra de betaling is gelukt kunt u meteen de bonnen bij een restaurant inleveren.
Dus ik kan gewoon bij de chinees waar ik altijd heen ga mijn eten halen en een bon inleveren? Ja, dat kan. Alleen krijgt u het nu goedkoper!
Kan ik bij een telefonische bestelling een bon inleveren? Ja, maar wel even de code doorgeven die op de bon staat.
Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen? Nee, u hoeft geen account aan te maken.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren? U heeft volgens Europese wetgeving het recht op 14 dagenbedenktijd. Dat houdt in dat u binnen 14 dagen, uw bestelling kunt ruilen of retourneren.

Ruilen kan in de meeste gevallen wel bij de chinees, In overleg zal deze voor het zelfde bedrag een ander menu voor u klaar maken.

Bij retourneren dient u wel vooraf even te mailen Bij een retourneren wordt het geld z.s.m. binnen 10 – 30 dagen retour gestort op de rekening waar het vandaan is betaald wij blokkeren dan de code van de bon.
Kan ik advies krijgen over de keuze van de menu’s? Wij zijn altijd bereid u te adviseren over onze bonnen. Maar u kunt ook altijd terecht bij uw chinees Deze kan u het beste adviseren en weet ook welke ingrediënten er in een menu zitten.

ook kunt u bij de chinees aangeven of u ergens allergisch voor bent. Dit kan als u de voordeelbon gaat inleveren.

Betalen
Op welke wijze kan ik betalen? Voordeelchinees biedt de volgende betaalwijzen aan: iDeal en paypal En onder rembours ( hier zijn wel kosten aan verbonden).
Kan ik ook betalen met credit card? Voordeelchinees.nl biedt geen aparte betaalmethode voor credit card aan Wel kunt u een creditcard betaling doen via Paypal. U moet daarvoor wel uw creditcard koppelen aan uw paypal rekening.

Klachten
Het eten dat ik ontvangen heb bij de chinees was niet goed wat kan ik doen? Neemt u bij een klacht over het eten altijd eerst contact op met het restaurant waar u het heeft gehaald. Komt u er met deze niet uit . Kunt u wel bij ons een klacht indienen. Klachten zoals te koud,beschadigd,spullen vergeten,te laat bezorgd, Vallen buiten onze verantwoordelijkheden.

Diversen
Hoe kan ik contact met jullie opnemen? Wij zijn goed bereikbaar via het contactformulier bovenaan deze pagina of via e-mail (info@voordeelchinees.nl). Telefonisch zijn we bereikbaar op de voicemail telefoonnummer 06-19069464 Spreekt u duidelijk u naam plaats en telefoon nummer in Wij bellen u dan zo spoedig mogelijk terug.
Hoe kan ik mij inschrijven voor de nieuwsbrief U kunt u inschrijven door op de home-pagina uw e-mail, Adres in te vullen bij de link NIEUWSBRIEF. In de nieuwsbrief wordt u op de hoogte gehouden Met nieuwe menu’s en nieuwe restaurants Maar ook extra acties zullen we aan u doorgeven.